Saturday, August 10, 2013

August 10th TAG challenge....

Good morning everyone!
time for our tag challenge
as we are in the heart of summer
your challenge is to make a 
summer inspired tag
your can use summer colours 
or summery pattern papers or embellishments
let your imagination take over!!

Καλήμερα σε όλους!
Ώρα για την πρόκληση ταγκ 
και καθώς είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού
η πρόκληση αυτό το μήνα
είναι να φτιάξετε ένα ταγκ
εμπνευσμένο από το καλοκαίρι,
χρησημοποιειστε καλοκαιρινά χρώματα,
χαρτια, διακοσμητικά,
αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη!


our guest designer this month is 

η καλεσμένα σχεδιάστρια αυτό το μήνα είναι η 




Γεια σας! Με λένε Κυριακούλα, είμαι μαθηματικός και πριν από 2,5 χρόνια με αφορμή την άδεια εγκυμοσύνης στο πρώτο μου παιδί, άρχισα να ασχολούμαι με κατασκευές για να γεμίσω το χρόνο μου. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο για ιδέες και tutorials, σύντομα ανακάλυψα το scrapbooking, όπου, όπως ήταν φυσικό, «κόλλησα»!!!
Το στυλ που ακολουθώ δε θα έλεγα πως είναι ακόμα σαφές, μια και μου αρέσει να πειραματίζομαι με υλικά και τεχνικές, ωστόσο θα έλεγα πως η τάση μου είναι να συνδυάσω το παλιό με το καινούριο… Επίσης, λατρεύω να μεταποιώ αντικείμενα ή να χρησιμοποιώ υλικά «για πέταμα»…

Ευχαριστώ πολύ την ομάδα του Get Creative για την τιμή που μου κάνει να συμμετέχω ως guest designer στην κατηγορία των tags!!!  



now on to some design team inspiration!!

Τώρα λίγη έμπνευση από την σχεδιαστική μας ομάδα!!








our sponsor this month is


the winner of this challenge will receive a prize from
Tanya Leigh Designz

Η νικήτρια αυτό το μήνα θα λάβει ένα δώρο από την 
Tanya Leigh Designz

Και θυμηθείτε να ανεβάσετε την συμμετοχή σας 
μέχρι τις 25 Αυγούστου. 


don't forget to upload your creations to the side bar by the 25th of August

.............Get Creative......

1 comment: